Dit interview werd in opdracht van Wolters Kluwer – Twinfield en in samenwerking met Astrid van der Ziel geschreven. Je vindt het interview hier

‘Van stropdassenbranche naar modern adviseurschap‘

‘Toen ik in juli 2015 startte bij het online boekhoudproduct Twinfield van Wolters Kluwer, kreeg ik een echte pioniersfunctie. Er was een marketingafdeling, maar er lag nog geen plan om met goede content nieuwe leads te genereren. Juist die mogelijkheid om zelf invulling te geven aan de functie, maakt mijn baan zo aantrekkelijk. Ik werk nauw samen met mijn collega Claudia; zij is van het strategisch nadenken en het is mijn taak om hier content aan te verbinden. Zo vul je elkaar prima aan!

Onze organisatie maakt een enorme groei door. Je merkt dat veel mensen hun rol nog zoeken of moeten ontwikkelen. Daar komt bij dat de markt waar wij ons op richten, de accountancy, erg verandert. Vroeger was het een echte stropdassenbranche, tegenwoordig is een accountant een moderne adviseur en sparringpartner. Onze content is echt gericht op die verandering en op de adviseur 2.0.’

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *