Testimonials werkenbij-website.

Een testimonial op je werkenbij-site waarin een medewerker vertelt hoe het is om te werken bij jouw organisatie heeft een bewezen meerwaarde. Het inzetten van jouw collega’s als ambassadeur zorgt bij potentiele nieuwe medewerkers voor inzicht, geeft een beeld van de organisatie, wekt vertrouwen en verrijkt je content enorm. En als je de testimonials deelt via social media groeit je bereik nog eens extra en versterk je jouw werkgeversmerk.


Stap voor stap.

Inplannen van het interview

Als jij de insteek en contactgegevens van de te interviewen collega met ons deelt, pakken wij de planning op. We stemmen een belmoment af voor het interview en bevestigen dit aan de collega.

Het interview 

Op het afgesproken moment belt de copywriter jouw collega en vraagt hem of haar ’t hemd van de lijf. Geen paniek, niet letterlijk, maar er wordt wel alles gevraagd om een ijzersterk en authentiek testimonial te kunnen schrijven.

Het schrijven

Na het interview neemt onze copywriter plaats achter het toetsenbord en schrijft een testimonial. Tijdens het schrijven wordt er rekening gehouden met jouw doelen, het werkgeversmerk en natuurlijk is het interview het uitgangspunt.

De collega ontvangt de concept-testimonial

Afhankelijk van wat we vooraf met elkaar afspreken, ontvang jij en/of de geïnterviewde de testimonial. Zijn er nog aanpassingen gewenst? Er zijn 2 feedbackronden inbegrepen.

Goed om te weten:

  • wil je > 10 Beste vacatureteksten per jaar laten schrijven? Informeer naar onze staffels.
  • een vacaturetekstbundel is na aanschaf 1 jaar geldig.
  • de genoemde prijzen zijn exclusief btw.