Content wervingscampagne.

Het totale plaatje in 3 bouwstenen waarbij elke bouwsteen de ander versterkt: dat is de kracht van deze content wervingscampagne. Door een vacaturetekst, een testimonial en social mediateksten samen in te zetten voor de werving van de doelgroep vergroot je de kans op optimale conversie. Zo kan er in de vacaturetekst bijvoorbeeld door de inzet van een quote worden verwezen naar de testimonial die zorgt voor sociale bewijskracht. De social mediateksten zorgen dat voor nét dat extra stukje bereik en optimaliseren van het aantal clicks naar de vacature.

Met de content wervingscampagne profiteer je bovendien van combinatievoordeel én van een grote mate van flexibiliteit, tijdwinst en onze expertise als het gaat om teksten arbeidsmarktcommunicatie. Want laten we eerlijk zijn… meer bereik richting je doelgroep, passende content en een flinke boost voor jouw zoektocht naar die ene kandidaat klinkt als een goede deal!

Bouwstenen.

Testimonial

Hier laten we jouw medewerkers aan het woord. Ze vertellen hoe het is om bij jouw organisatie te werken. Deze ambassadeurs leveren niet alleen een vertrouwd beeld op, het gaat je content ook enorm verrijken.

Beste vacaturetekst

Maar dan ook alleen het beste van het beste. In andere woorden: maatwerk. Van een uitgebreide intake tot een extra check. Alles in de juiste tone of voice. Profiteer van onze expertise, flexibiliteit en tijdwinst.

Social media

Hoe creëer je het zogenoemde thumb-stopping-effect? Bij ons ben je aan het juiste adres. Wij gaan aan de slag om jouw werkgeversmerk te vertalen naar een social mediabericht. Uiteraard geheel in stijl van de campagne.