Blogs laten redigeren.

De toverformule voor geloofwaardige, authentieke en gevarieerde content is het laten vertellen van de employer stories door jouw medewerkers. Zo creëer je sociale bewijslast en worden jouw collega’s ambassadeur voor je werkgeversmerk. Er is 1 maar… jouw collega die je vroeg een origineel blog voor je werkenbij-site te schrijven is (waarschijnlijk) geen copywriter. In het beste geval heeft je collega gevoel voor taal, maar logische opbouw of verbanden zijn vaak ver te zoeken. Hoe zorg je dat het blog prettig en vlot leesbaar is? Is voorzien van een SEO-sausje? Niet teveel jargon of interne begrippen bevat? Voldoet aan de schrijfwijzer en foutloos is geschreven?

Stap voor stap.

Jouw collega schrijft een blog

Jouw medewerker kruipt achter het toetsenbord en schrijft zelf een blog. 

Onze copywriter redigeert het blog

Je deelt het blog met ons en onze copywriter zorgt voor een logische opbouw, een prettige leesbaarheid en controleert op spel- en stijlfouten. 

Jij ontvangt het geredigeerde blog

Al binnen enkele dagen ontvang je het geredigeerde blog. Zijn er nog aanpassingen gewenst? Er is 1 feedbackronde inbegrepen.