tussenderegelsdoorIn het artikel ‘Tussen de regels door: de mindgame van tekstschrijven‘ vertellen we je hoe je vrij eenvoudig met tekst de conversie positief kunt beïnvloeden. Eén van de manieren is dat je conversie kunt beïnvloeden door bepaalde succeswoorden in te zetten. Het geheim van de woorden die de conversie optimaliseren is dat elk van die succeswoorden een emotionele prikkel veroorzaakt in de hersenen. Als je je dan realiseert dat de mens 90% van de keuzes onbewust maakt is het vanzelfsprekend om de volgende conversiewoorden te gebruiken in de  volgende tekst die je schrijft:

  • gratis
  • nu
  • jij
  • bespaar
  • geld
  • makkelijk / gemak
  • garantie / gegarandeerd
  • gezondheid
  • resultaten
  • nieuw
  • liefde
  • ontdekking
  • bewezen
  • veiligheid
  • optimaal
  • compatible
  • goedkoop
  • innovatief
  • houdbaar
  • exclusief
  • modern
  • risicoloos
  • wetenschappelijk
  • gevoelig
  • getest
  • tijdbesparend
  • gratis
  • waardevol
  • betrouwbaar
  • succesvol

Bovenstaande woorden die de conversie positief beïnvloeden zijn o.a. afkomstig van de resultaten van jarenlange A/B splits en de sites VerkopersOnline en DMMediaplein.

1 comment

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *